İlanlar

DEVAM EDEN İLANLAR

Genel Nitelikler

Ticari şubelerimizin çalışma ortamını yerinde gözlemlerken, kendini online koçluk programımız ve online eğitimlerimiz ile geliştirebilir, edineceğin deneyimleri hazırlayacağın projende kullanabilirsin.

Garantili Gelecek programımızı, Şubat – Mayıs döneminde beraber belirleyeceğimiz 15 iş gününde tamamlayabilirsin.

Mezuniyetinin ve stajının ardından; İstanbul, Ankara, Bursa, Adana veya Gaziantep’te bulunan ticari şubelerimizden birinde Müşteri İlişkileri Temsilcisi olarak görev almak için Garantili Gelecek Programını ve sonrasında birim ile yapacağın görüşmeyi başarıyla tamamlaman yeterli.
 
Aranan nitelikler;

4 yıllık (örgün eğitim veren) üniversitelerin 3. ya da 4. sınıf veya Yüksek Lisans öğrencisi olmak,

Tercihen iyi derecede İngilizce bilmek.

Değerlendirme süreci;
 
İlk adım olarak online genel yetenek ölçümlemesine davet edileceksin. Bu süreçte  başarılı olursan, yine online olarak gerçekleşecek birebir görüşmemize katılacaksın.

Görüşme sonucun olumlu olursa seni ticari şubelerimizde gerçekleşecek olan staj programımıza dahil edeceğiz.
 
Görüşme davetleri ve tüm bilgilendirmeler e-posta ve SMS yoluyla yapılacak. Bu sebeple Garantili Kariyer'de yer alan e-posta adresinin ve cep telefonunun güncel olmasına lütfen dikkat et.
 
Son Başvuru Tarihi: 13 Mart 2019
 
Seni de aramızda görmek için sabırsızlanıyoruz!

Başvur

Genel Nitelikler

Kariyerine ilk adımını atmadan, yeteneklerini keşfetmek ve Garanti Bankası’nı yakından tanımak istiyorsan, seni Talent Day etkinliğimize davet ediyoruz.

Talent Day 'de vaka çalışmalarında ve takım oyunlarında yer alarak Garanti ailesine Management Trainee olarak katılmanın ilk aşamasını tamamlamış olacaksın.

İstanbul ve Ankara‘da gerçekleştireceğimiz Talent Day için hemen başvur!

                                                       ANKARA      İSTANBUL

Hazine ve Finans                              16 Aralık      6 Nisan               
Kredi ve Risk Analitiği                      16 Şubat     23 Aralık
Dijital ve Pazarlama Analitiği            16 Mart       10 Şubat  

Aranan nitelikler;

Çok iyi derecede İngilizce biliyorsan,
Örgün eğitim veren üniversitelerin 4. sınıf veya Yüksek Lisans öğrencisiysen,

  • Hazine ve Finans: Makro ekonomik gelişmeleri, finansal piyasaları ve hazine ürünlerini yakından takip ediyorsan,
  • Krediler ve Risk: Sektör ve finansalların analizi, nakit akışı gibi çeşitli yöntemlerle kredi analizleri yapılması ilgini çekiyor veya Risk yönetimi,analitik modelleme ve standart model geliştirme araçları ile programlama dillerine ilgi duyuyorsan,
  • Dijital ve Pazarlama Analitiği: Dijital trendler ile ilgileniyor, pazarlama alanındaki gelişmeleri ve yeni uygulamaları yakından takip ediyor, data analizi, strateji ve iş geliştirme konularına ilgiliysen,

Etkinliklerimize hemen başvurabilirsiniz!

Tüm bilgilendirmeler e-posta ve SMS yoluyla yapılacak.
Garantili Kariyer'de yer alan e-posta adresi ve cep telefonunun güncel olmasına lütfen dikkat et.

Aralık etkinliklerimiz için son başvuru tarihi: 18 Kasım 2018

Başvur
  • 25772TELEFON BANKACILIĞI MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ( İNGİLİZCE ) - SİVAS
  • Göster Gizle

Genel Nitelikler

Garanti ailesine katılmak üzere Çağrı Merkezi Birimi'mizde İngilizce çağrı alan ekibimizde bizimle birlikte çalışabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.

- Lisans ya da meslek yüksekokulu öğrencisiyseniz,

- İyi derecede İngilizce biliyorsanız,

- Henüz 30 yaşını aşmadıysanız,

- Sivas'ta ikamet edebilecekseniz,

- Askerlik görevinizi tamamlamışsanız ya da en az 2 yıl tecil ettirdiyseniz (erkek adaylar için)

- Günde 6,5 saat olmak üzere haftada 6 gün çalışabilecekseniz ,

- Etrafınızda iletişim becerileri kuvvetli, ikna kabiliyeti gelişmiş, satış yapma konusunda da istekli biri olarak

Garanti´nin bir parçası olmak ister misiniz ?

Görev Tanımı: Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan yabancı müşterilerimizin taleplerinin alınması ve gerçekleştirilmesi, ayrıca bankamız ürünlerinin satışının yapılması.

Not:

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Garanti Bankası kadrolu çalışanı olup; kariyerlerine bankamızın Çağrı Merkezi, diğer Genel Müdürlük birimleri ve şubelerimizde devam etme imkanı bulunmaktadır.

Başvur
  • 4916TELEFON BANKACILIĞI MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ - SİVAS
  • Göster Gizle

Genel Nitelikler

Garanti ailesine katılmak üzere Çağrı Merkezi Birimi'mizde bizimle birlikte çalışabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.

- Lisans ya da meslek yüksekokulu öğrencisiyseniz,

- Henüz 30 yaşını aşmadıysanız,

- Sivas'ta ikamet edebilecekseniz,

- Askerlik görevinizi tamamlamışsanız ya da en az 2 yıl tecil ettirdiyseniz (erkek adaylar için)

- Günde 6,5 saat olmak üzere haftada 6 gün çalışabilecekseniz ,

- Etrafınızda iletişim becerileri kuvvetli, ikna kabiliyeti gelişmiş, satış yapma konusunda da istekli biri olarak

Garanti´nin bir parçası olmak ister misiniz ?

Görev Tanımı: Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerimizin taleplerinin alınması ve gerçekleştirilmesi, ayrıca bankamız ürünlerinin satışının yapılması.

Not:

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Garanti Bankası kadrolu çalışanı olup; kariyerlerine bankamızın Çağrı Merkezi, diğer Genel Müdürlük birimleri ve şubelerimizde devam etme imkanı bulunmaktadır.

 

Başvur
  • 5242TELEFON BANKACILIĞI MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ - İSTANBUL
  • Göster Gizle

Genel Nitelikler

Garanti ailesine katılmak üzere Çağrı Merkezi Birimi'mizde bizimle birlikte çalışabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.

- Lisans ya da meslek yüksekokulu öğrencisiyseniz ve okula devam zorunluluğunuz bulunmuyorsa,

- Henüz 30 yaşını aşmadıysanız,

- İstanbul'da ikamet ediyorsanız (Görev yerimiz Güneşli),

- Askerlik görevinizi tamamlamışsanız ya da en az 2 yıl tecil ettirdiyseniz (erkek adaylar için)

- Haftanın herhangi bir 5 günü 09:00-18:00 saatleri arasında çalışabilecekseniz,

- Kendinizi iletişim becerileri kuvvetli, ikna kabiliyeti gelişmiş, satış yapma konusunda da istekli biri olarak tanımlıyorsanız

Garanti´nin bir parçası olmak ister misiniz ?

Görev Tanımı: Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerimizin taleplerinin alınması ve gerçekleştirilmesi, ayrıca bankamız ürünlerinin satışının yapılması.

Not:

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Garanti Bankası kadrolu çalışanı olup; kariyerlerine bankamızın Çağrı Merkezi, diğer Genel Müdürlük birimleri ve şubelerimizde devam etme imkanı bulunmaktadır.

 

Başvur