İlanlar

DEVAM EDEN İLANLAR

  • 15736DIŞ TİCARET VE KREDİLER İŞLEMLERİ ASİSTANI-İSTANBUL
  • Göster Gizle

Genel Nitelikler

Garanti ailesine katılmak üzere Operasyon Merkezimizde(Abacus) bizimle birlikte çalışabilecek ''Dış Ticaret ve Krediler Asistanları'' arıyoruz.

-Lisans mezunuysanız,

-30 yaşını aşmadıysanız,

-İstanbul'da ikamet ediyorsanız (Görev yerimiz Güneşli fakat kısa bir süre içerisinde Operasyon Merkezi Pendik' e taşınacaktır),

-İngilizce dil bilginiz iyi derecedeyse,

-Askerlik görevinizi tamamlamışsanız,

-Kendinizi hızlı, zaman planlamasında başarılı, operasyonel işleri seven, masa ve ekran başında çalışmayı ve yoğun tempoyu seven biri olarak tanımlıyorsanız,

 

Garanti'nin bir parçası olmak ister misiniz ?

İş Tanımı:

Operasyon merkezine şubelerden gönderilen işlemlerin, şubeye taahhüt edilen sürelere uygun ve hatasız olarak gerçekleştirilmesi.

 

 

 

 

 

Başvur

Genel Nitelikler

GENEL NİTELİKLER

Garanti ailesine katılmak üzere Şubesiz Bankacılık Müdürlüğü’nde görevlendirilmek üzere "Dijital Deneyim Yönetmeni" aramaktayız.
 

  • Üniversitelerin tercihen istatistik, mühendislik, ekonomi veya işletme bölümlerinden mezunsanız,
  • Çok iyi derecede İngilizce biliyorsanız,
  • Dijital Analitik ve Ölçümleme alanlarında en az 4 yıl deneyimliyseniz,
  • Adobe Analytics, Google Analytics ve Adjust vb. etkin bir şekilde kullanabiliyorsanız,
  • Çok iyi seviyede Excel, Access bilginiz varsa,
  • Analitik düşünme yeteneğine sahipseniz,
  • Kendinizi pozitif düşünen, kendini geliştirmeye istekli, iletişim becerisi yüksek, ekip çalışmasına yatkın biri olarak tanımlıyorsanız,
  • Yenilikçi, araştırmacı ve kendini geliştirmeye önem veriyorsanız,

 
Aramıza katılmaya ne dersiniz? 

İŞ TANIMI

  • Dijital kanal yolculuklarının müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun olarak tasarlanması konusunda çalışmalar yapmak,
  • Müşterilerin kanallarda yaşadıkları deneyimleri, data analizleri, araştırmalarla, temas noktalarına gelen sorun ve önerilerle değerlendirip uygun çözümler üretmek
  • Temas noktalarında verilen hizmetin iyileştirilmesi konusunda süreç ve iş geliştirme ekipleri ile projeler geliştirmek, performansı takip etmek
  • Yeni dijital ürün ve/veya servis tasarlanması sürecine dahil olarak akıcı bir müşteri deneyimi tasarlanmasına katkıda bulunmak
  • Dijital net tavsiye skorunun takibinin yapmak, skora bağlı iyileştirme noktalarının belirlenmesini sağlamak
  • Dijital deneyim trendlerini düzenli olarak takip etmek, bankamıza fayda sağlayacak yeni trendlerin, dijital kanallarına uyarlanabilirliğini analiz etmek ve buna bağlı aksiyon almak
  • Müşterilerin dijital kanallar hakkındaki izlenimleri konusunda daha detaylı bilgi edinebilmek üzere araştırmalar ve anketler yaptırmak
  • İç ve dış kaynaklardan gelen dijital deneyim ile ilgili soru, yazı, anket vb. talepleri karşılamak
  • Şube müşterilerinin dijitalleştirilmesi kapsamında dijital kanallara dokunan süreç geliştirme çalışmalarını planlanması ve koordine edilmesini sağlamak
  • Bankanın diğer birimleri  ile paylaşılan dijital kanalları temsil eden sunumların (Yönetim Kurulu sunumu, Yatırımcı İlişkileri sunumu vb) koordine edilmesine yardımcı olmak
  • Şubesiz Bankacılık kanallarının performansının izlenmesine yönelik olarak ilgili raporları incelemek, yorumlamak ve gerekli aksiyonları almak üzere stratejiler geliştirmek
  • Piyasa / müşteri / ürün pazar payı ve müşteri tatmini araştırma raporlarının sonuçlarını yorumlayarak, bu doğrultuda aksiyonlar almak.

Başvur

Genel Nitelikler

GENEL NİTELİKLER

Garanti Bankası, Kobi- Mikro İşletme Bankacılığı Pazarlama Müdürlüğü’nde bizimle birlikte çalışacak  “Kobi Mikro İşletmeleri Müşteri Yönetimi Yetkilisi”  arıyoruz.

· Üniversitelerin mühendislik, matematik, ekonomi veya ekonometri bölümlerinden mezunsanız,

· İlgili alanda en az 1 yıl tecrübeye sahipseniz,

· Çok iyi derecede Excel, SQL, Powerpoint bilgisine sahipseniz,

· Analitik yönünüz kuvvetli, veri analiz tekniklerini biliyor ve rakamlarla uğraşmayı seviyorsanız,

· Yoğun iş ortamında, dikkatli, planlı, detaylarda özenli çalışmaya yatkınsanız

· Pozitif düşünen ve sonuç odaklıysanız,


Aramıza katılmaya ne dersiniz?

İŞ TANIMI

Kobi-Mikro segmentindeki müşterilerin etkinliğini maksimize etmek için ürün ve kanal kullanımlarını inceleyerek müşterilere doğru kanaldan doğru ürünlerin sunulması ile ilgili çalışmalar yapmaktan, segment özelinde yeni müşteri kazanımına ve müşteri etkinleştirmeye yönelik bütün analiz çalışmalarını gerçekleştirmekten, gerekli aksiyonları almaktan sorumludur.

Başvur

Genel Nitelikler

Garanti ailesine katılmak üzere Şubesiz Bankacılık Müdürlüğü’nde görevlendirilmek üzere "Performans Tabanlı Pazarlama Yönetmeni " aramaktayız.

  • Üniversitelerin tercihen istatistik, mühendislik, ekonomi veya işletme bölümlerinden mezunsanız,
  • Çok iyi derecede İngilizce biliyorsanız,
  • Dijital Pazarlama Performans Yönetimi ve Dijital Analitik ve Ölçümleme alanlarında deneyiminiz varsa, en az 4 yıl deneyimliyseniz,
  • Tercihen arama motoru reklamları ve sosyal medya reklam yönetimi konusunda deneyimliyseniz,
  • Adobe Analytics, Google Analytics ve Adjust vb. etkin bir şekilde kullanabiliyorsanız,
  • Analitik düşünme yeteneğine sahipseniz,
  • Pozitif düşünen ve kendini geliştirmeye istekliyseniz,
  • İletişim becerisi yüksek, ekip çalışmasına yatkınsanız,
  • Yoğun ve hızlı iş ortamında dikkatli, detaylarda özenli çalışmaya istekliyseniz,
  • Yenilikçi, araştırmacı ve kendini geliştirmeye önem veren biriyseniz,

 

Aramıza katılmaya ne dersiniz?

 İŞ TANIMI

  • Dijital kanallardan yapılan başvuru ve dönüşümleri arttırmak, kanal trafiğinin doğru yönlendirilmesi için gerekli kullanıcı davranışı analizlerini yapmak
  • Dijital kanallardaki trafiği, performans marketing çalışmalarını düzenli olarak ölçümlemek ve raporlamak
  • Dijital reklamlar (Arama Motoru, Sosyal Medya ve Affiliation Reklamları) için planlanan bütçenin dağılımını dijital satışı maksimize edecek şekilde yapmak.
  • Ajans ve birlikte çalışılan 3rd parti yönetimini sağlamak.
  • Dijital kanallarda yer alan başvuru ve işlem adımlarında kullanıcı analizleri yapıp formların dönüşüm oranını yükseltecek tasarım ve SEO iyileştirici öneriler sunmak.  
  • Kullanıcı deneyimi ve web siteleri yönetimi ekiplerini analiz çıktıları ile yönlendirerek form ve sayfa revizyonlarını sağlamak.
  • Dijital kanallardan satışın arttırılması, kanalların daha çok kullanılması ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesi için gerekli analitik ve teknoloji araçlarının entegrasyonunu sağlamak.
  • Dijital kanalların optimize edilmesi, kullanıcı deneyimi düzeyinin geliştirilmesi için gerekli analizlerin yapılmasını sağlamak.

Başvur
  • 4916TELEFON BANKACILIĞI MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ - SİVAS
  • Göster Gizle

Genel Nitelikler

Garanti ailesine katılmak üzere Çağrı Merkezi Birimi'mizde bizimle birlikte çalışabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.

- Lisans ya da meslek yüksekokulu öğrencisiyseniz,

- Henüz 30 yaşını aşmadıysanız,

- Sivas'ta ikamet edebilecekseniz,

- Askerlik görevinizi tamamlamışsanız ya da en az 1 yıl tecil ettirdiyseniz (erkek adaylar için)

- Günde 6,5 saat olmak üzere haftada 6 gün çalışabilecekseniz ,

- Etrafınızda iletişim becerileri kuvvetli, ikna kabiliyeti gelişmiş, satış yapma konusunda da istekli biri olarak

Garanti´nin bir parçası olmak ister misiniz ?

Görev Tanımı: Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerimizin taleplerinin alınması ve gerçekleştirilmesi, ayrıca bankamız ürünlerinin satışının yapılması.

Not:

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Garanti Bankası kadrolu çalışanı olup; kariyerlerine bankamızın Çağrı Merkezi, diğer Genel Müdürlük birimleri ve şubelerimizde devam etme imkanı bulunmaktadır.

 

Başvur
  • 5242TELEFON BANKACILIĞI MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ - İSTANBUL
  • Göster Gizle

Genel Nitelikler

Garanti ailesine katılmak üzere Çağrı Merkezi Birimi'mizde bizimle birlikte çalışabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.

- Lisans ya da meslek yüksekokulu mezunu veya öğrencisiyseniz,

- Henüz 30 yaşını aşmadıysanız,

- İstanbul'da ikamet ediyorsanız (Görev yerimiz Güneşli),

- Askerlik görevinizi tamamlamışsanız ya da en az 1 yıl tecil ettirdiyseniz (erkek adaylar için)

- Haftanın herhangi bir 5 günü 09:00-18:00 saatleri arasında çalışabilecekseniz,

- Kendinizi iletişim becerileri kuvvetli, ikna kabiliyeti gelişmiş, satış yapma konusunda da istekli biri olarak tanımlıyorsanız

Garanti´nin bir parçası olmak ister misiniz ?

Görev Tanımı: Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerimizin taleplerinin alınması ve gerçekleştirilmesi, ayrıca bankamız ürünlerinin satışının yapılması.

Not:

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Garanti Bankası kadrolu çalışanı olup; kariyerlerine bankamızın Çağrı Merkezi, diğer Genel Müdürlük birimleri ve şubelerimizde devam etme imkanı bulunmaktadır.

 

Başvur
  • 5365TELEFON BANKACILIĞI MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ - SİVAS
  • Göster Gizle

Genel Nitelikler

Garanti ailesine katılmak üzere Sivas ‘ da bulunan Çağrı Merkezi Birimi'mizde bizimle birlikte çalışabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.

- Lisans ya da meslek yüksekokulu mezunu veya öğrencisiyseniz,

- Günde 6,5 saat olmak üzere haftada 6 gün çalışabilecekseniz ,

- Henüz 30 yaşını aşmadıysanız,

- Sivas 'da ikamet edebilecekseniz,

- Askerlik görevinizi tamamlamışsanız ya da en az 1 yıl tecil ettirdiyseniz (erkek adaylar için),

- Kendinizi iletişim becerileri kuvvetli, ikna kabiliyeti gelişmiş, satış yapma konusunda da istekli biri olarak tanımlıyorsanız, 

Garanti´nin bir parçası olmak ister misiniz ?

İş Tanımı: Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerimizin taleplerinin alınması ve gerçekleştirilmesi, ayrıca bankamız ürünlerinin satışının yapılması.

Not:

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Garanti Bankası kadrolu çalışanı olup; kariyerlerine bankamızın Çağrı Merkezi, diğer Genel Müdürlük birimleri ve şubelerimizde devam etme imkanı bulunmaktadır.

Başvur