GBO2337 - TEMEL BANKACILIK STAJ PROGRAMI - 2014
Genel Nitelikler
Garanti Bankası'nın Türkiye geneline yaygın şubelerinde değerlendirilmek üzere;

-Örgün eğitim veren üniversitelerde lisans veya önlisans (1. veya 2. sınıf ) öğrencisi olan,

-27 yaşını aşmamış,

-16 Haziran - 25 Temmuz 2014 veya 04 Ağustos - 12 Eylül 2014 tarihleri arasında, 40 gün süreyle, tam zamanlı olarak staj yapabilecek,

-Geçtiğimiz yıllarda Temel Bankacılık staj programına katılmamış,

-Bankacılığı ve şube yapısını tanımak ve gözlemlemek isteyen

''Temel Bankacılık Stajyerleri'' arıyoruz.

Son başvuru tarihi : 16 Mayıs 2013

Kriterlere uygun olan adaylara e-mail ve sms ile 19 Mayıs haftası video kayıt gönderilecektir.Süreçte olumlu olan adaylara 09 Haziran haftası staj yapacağı dönem ve şube bilgisi e-mail ve sms ile duyurulacaktır.

Önemli not : Staj süresince stajyerlere herhangi bir ücret ödemesi yapılmayacaktır.



 
 
 
 
 
GBYM2334 - ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ- SİVAS
Genel Nitelikler
Çağrı Merkezi Müdürlüğümüzün Sivas'ta bulunan lokasyonumuzda görevlendirilmek üzere;

-Lisans ya da meslek yüksekokulu öğrencisi,

-27 yaşını aşmamış,

-Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli (erkek adaylar için)

-İletişim ve ikna becerileri gelişmiş,

-Satış konusunda istekli,

-Ekip bilincine sahip,

''Müşteri Temsilcileri'' arıyoruz.

İş Tanımı:

Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerin taleplerini almak ve taleplerini doğru olarak gerçekleştirmek.

Ayrıca müşterilere, telefon ve internet bankacılığı, kredi kartları ve diğer finansal hizmetlerin satışını sağlamak.

Not:

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Garanti Bankası kadrolu çalışanıdır.



 
 
 
 
 
GBO2289 - PART TIME MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ
Genel Nitelikler

Güneşli'de bulunan Müşteri Memnuniyeti Müdürlüğü'nde görevlendirilmek üzere;

-4 yıllık üniversite mezunu ya da öğrencisi,

-27 yaşını aşmamış,

-Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli ( erkek adaylar için ),

-11:00-17:00 saat aralığında çalışabilecek,

-İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden,

-Stres yönetiminde başarılı,

-Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş,

-Müşteri odaklı,

-Ekip bilincine sahip,

-Motivasyonu yüksek,

''Part Time Müşteri Temsilcileri'' arıyoruz.

İş tanımı;

Müşterilerin telefon yolu ile ilettikleri bankamız ürün ve hizmetleri ile ilgili sorun/şikayet/öneri/teşekkür mesajlarını değerlendirmeye alarak müşteriyi bilgilendirmekten, mesajların veri tabanına girişini yapmaktan, işlemlerin yapılması için ilgili taraflara iletmekten, takibini yaparak sonuçları hakkında müşteriyi bilgilendirmekten, zamanında ve kalite standartlarına uygun olarak sonuçlandırılmasından sorumludur.