GBO2289 - PART TIME MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ
Genel Nitelikler

Güneşli'de bulunan Müşteri Memnuniyeti Müdürlüğü'nde görevlendirilmek üzere;

-4 yıllık üniversite mezunu ya da öğrencisi,

-30 yaşını aşmamış,

-Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli ( erkek adaylar için ),

-Hafta içi her gün,11:00-17:00 saat aralığında çalışabilecek,

-İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden,

-Stres yönetiminde başarılı,

-Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş,

-Müşteri odaklı,

-Ekip bilincine sahip,

-Motivasyonu yüksek,

''Part Time Müşteri Temsilcileri'' arıyoruz.

İş tanımı;

Müşterilerin telefon yolu ile ilettikleri bankamız ürün ve hizmetleri ile ilgili sorun/şikayet/öneri/teşekkür mesajlarını değerlendirmeye alarak müşteriyi bilgilendirmekten, mesajların veri tabanına girişini yapmaktan, işlemlerin yapılması için ilgili taraflara iletmekten, takibini yaparak sonuçları hakkında müşteriyi bilgilendirmekten, zamanında ve kalite standartlarına uygun olarak sonuçlandırılmasından sorumludur.



 
 
 
 
 
GBYM2334 - ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ- SİVAS
Genel Nitelikler
Çağrı Merkezi Müdürlüğümüzün Sivas'ta bulunan lokasyonumuzda görevlendirilmek üzere;

-Lisans ya da meslek yüksekokulu öğrencisi,

-27 yaşını aşmamış,

-Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli (erkek adaylar için)

-İletişim ve ikna becerileri gelişmiş,

-Satış konusunda istekli,

-Ekip bilincine sahip,

''Müşteri Temsilcileri'' arıyoruz.

İş Tanımı:

Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerin taleplerini almak ve taleplerini doğru olarak gerçekleştirmek.

Ayrıca müşterilere, telefon ve internet bankacılığı, kredi kartları ve diğer finansal hizmetlerin satışını sağlamak.

Not:

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Garanti Bankası kadrolu çalışanıdır.